Upgrade to Chess.com Premium!

Cheaters in Chess


  • 12 months ago · Quote · #1

    MaxCorn

    I don't know if you guys have read this but I found this article extremely interesting. http://chesscheaters.blogspot.com/

  • 12 months ago · Quote · #2

    RybkaShredder

    What's your point?

  • 12 months ago · Quote · #3

    MaxCorn

    My point is that it's interesting.

  • 12 months ago · Quote · #4

    MaxCorn

    That's cause it was changed. Keep in mind the article was written in 2005 ish.

  • 12 months ago · Quote · #5

    MaxCorn

    Btw Daniel, Clark smiley cheats?

  • 12 months ago · Quote · #6

    FrodoPiano

    What did he do to to "arrange" for his children to win?

  • 12 months ago · Quote · #7

    FrodoPiano

    hessmaster wrote:
    MaxCorn wrote:

    Btw Daniel, Clark smiley cheats?

    Dude...you didn't know? It was breaking news in VA 

    http://www.grantland.com/story/_/id/8362701/the-evolution-cheating-chess

    Search up Clark Smiley Chess Cheat on google and so many stuffs shows up

    WOW

  • 12 months ago · Quote · #8

    btickler

    Against Moore, Smiley continued his dominance. For an opening, he played what pawnheads would describe as the Kevitz variation of the Queen's Gambit Declined, a sophisticated attack for which Moore had no good answer. Smiley had Moore in check after 16 moves and never let up.

    Lol.  Written a non-chessplayer, obviously.  

    "OMG, he checked his opponent as early as move 16!!1!!1!"

  • 12 months ago · Quote · #9

    RybkaShredder

    I can check someone as early as move 2!!

    1. e4 d6 2. Bb5+!!

    I have him in check! He's screwed!!

  • 12 months ago · Quote · #10

    btickler

    doduobird123 wrote:
    btickler wrote:

    Against Moore, Smiley continued his dominance. For an opening, he played what pawnheads would describe as the Kevitz variation of the Queen's Gambit Declined, a sophisticated attack for which Moore had no good answer. Smiley had Moore in check after 16 moves and never let up.

    Lol.  Written a non-chessplayer, obviously.  

    "OMG, he checked his opponent as early as move 16!!1!!1!"

    There is always a defense to an attack.

    ...and...?

    That was a complete non-sequitur.

  • 12 months ago · Quote · #11

    TheR-tist

    What

  • 12 months ago · Quote · #12

    FrodoPiano

    btickler wrote:

    Against Moore, Smiley continued his dominance. For an opening, he played what pawnheads would describe as the Kevitz variation of the Queen's Gambit Declined, a sophisticated attack for which Moore had no good answer. Smiley had Moore in check after 16 moves and never let up.

    Lol.  Written a non-chessplayer, obviously.  

    "OMG, he checked his opponent as early as move 16!!1!!1!"

    You slipped the shift key, I see: !!1!!1!

  • 12 months ago · Quote · #13

    MaxCorn

    lawl i was wondering how clark smiley got so high rated

  • 12 months ago · Quote · #14

    MaxCorn

    Actually, it's not fake, the rating just changed when this was exposed

  • 12 months ago · Quote · #15

    Samsch

    MaxCorn wrote:

    Actually, it's not fake, the rating just changed when this was exposed

    Lies.

    There's no way, I call BS.

     

    Any other source besides this blog you can find?

  • 12 months ago · Quote · #16

    MaxCorn

    Meh probably could but I'm way too lazy. Anyway Sam, you were way too young when this happened so I don't suppose that you should and would care that much.

  • 12 months ago · Quote · #17

    MaxCorn

    http://susanpolgar.blogspot.com/2009/01/9-year-old-breaks-record-by-beating-gm.html?m=1 scroll down to the comments and you will find it trust me.

  • 12 months ago · Quote · #18

    Samsch

    Oh, wow, it's actually legit.

  • 11 months ago · Quote · #19

    hsong1

    WHAT?
    what are you saying JERRY???

  • 11 months ago · Quote · #20

    richie_and_oprah

    the 'mehler incident' was done to expose serious flaws in the uscf rating system at that time
     


Back to Top

Post your reply: