Kampe i 2017, hjælp søges.

Sort:

Ok, så tilstanden er lige nu således: vi fik en sejr tildelt i runde 1 af WL fordi Zimbabwe ikke kunne møde nok spillere, derfor har vi kun én kamp lige nu. Normalt vil det ikke gøre så meget fordi Europa League også ville starte og sammen med WL ville vi så have ret mange kampe. Det er dog således at Johan (hvis ingen kender ham så har han været ene drivkraft bag Europa League, Team Europe og meget andet i mange år) ikke laver EL i år. Det er uklart om andre vil prøve at løfte byrden men jeg vil ikke tro vi skal regne med det lige nu. Det betyder at lige nu kunne vi godt bruge nogle andre kampe. 

Den tid hvor jeg rodede rundt og fandt kampe for os er nok bag mig, så hvis en anden admin (eller alternativt en der kunne tænke sig at blive admin for det) har lyst til at se på det, så ville det være super. Opgaven er basalt set at man holder øje med antallet af kampe vi har i gang, antallet man kan melde sig til og udfordrer grupper vi kunne passe godt til at spille imod når der er brug for lidt action. Hvad siger I?

det skal jeg gøre lidt mere i  

Så er det vist i gode  hænder!

Det lyder alle tiders, Zoras happy.png

Nå, det ser ud til at Europa League starter alligevel her snart så husk at holde øje med de kampe før vi arrangerer andre!

OK. De kampe vil alle have EL2017 som prefix, korrekt?

Jo, noget i den retning. De vil have noget der klart indikerer hvad de er i hvert fald.