Forums

Mijn beste resultaat ooit; een 2200-speler verslagen :)!

Sort:
Tijsco

Jaaaa, dit was mij nog niet eerder gelukt. Nu speelt die gast ook meer dan 1000 potjes tegelijk. Maar hij houdt toch wel mooi zijn sterkte op peil, ik zette mat toen hij precies 2200 had: https://www.chess.com/daily/game/184529096

 

De match gaat wel verloren, alles tot dit potje, en alleen Koen speelt nu nog. Maar ik heb in elk geval de eer gered met 1 punt. We deden notabene nog allebei een blunder maar zelfs dan kan je winnen van een 2200-speler dus pas maar op, Jaap! happy.png

Jaap-Amesz

Goed gedaan!

Carlsenfan78

Mooie resultaat Tijs

gefeliciteerd 

chessfan999

Ik was er live bij!?grin.png??Gefeliciteerd Tijs!? Een speler met een 2200 rating maakt ook gewoon fouten. Alleen een in topvorm verkerende Carlsen zal geen blunders maken.

Tijsco

Ja soms kun je als mindere schaker het geluk hebben dat 1 fout al de kop kan kosten wink.png

 

Met voetbal heb je nog wel de kans dat er in de laatste minuut die gelijkmaker komt na een wanhoopsoffensief maar met schaken kun je het vaker wel dichtschuiven... maar goed ik ga er alweer eentje verliezen dus ik zak alweer, voordeel is wel dat ik dan weer toegelaten ben tot de match tegen de Belgen, jij ook, Wisse?