Przedstaw się!

Sortuj:
Awatar użytkownika dominikkrawiec

Hej,

zachęcam do napisania kilku słów o sobie i swojej przygodzie z szachami. Od jakiego czasu gracie? Należycie do klubu szachowego? Grywaliście w turniejach? Podzielcie się swoimi doświadczeniami.

Dajcie się poznać! grin.png

Awatar użytkownika sebastian_96

Witam,

Nazywam się Sebastian Młotkowski i z szachami nie mam zbyt dużego doświadczenia, bo wszystko co wiem o nich dowiedziałem się z filmików na YouTube i z lekcji na tej stronie. Założyłem konto tutaj dwa lata temu i od tamtego czasu mało grałem. Nie należę do żadnego klubu szachowego chociaż myślę o tym, bo zawsze lepiej grać z kimś na żywo. Po pobycie na statku, gdzie grałem z załogą zacząłem praktycznie codziennie grać i rozwiązywać zagadki taktyczne, czyli od jakichś dwóch miesięcy.

Awatar użytkownika Tissol

Kamil, gram w szachy od paru lat, aktualnie realnie nie należę do żadnego klubu. Mam IV kategorię. Grałem dotąd na dwóch turniejach i zdobyłem ją rok temu, na drugim z nich.

Awatar użytkownika krzyschess2009

Hej ! Jestem Krzysiek , uczęszczam do klubu i posiadam 4 kategorię szachową i 1233 fide w blitzie . W szachach na żywo jestem potężnym  amatorem , a o szachach na kompie już nawet nie mówię happy.png

Awatar użytkownika kbkak

Witajcie szachiści. Jestem zupełnie zielony jesli chodzi o grę a szachy. Zawsze chciałem poznać tą grę ale tak się złozyło , że nie miałem okazji poznać kogoś, kto nauczyłby mnie tej królewskiej gry. Przypadkowo trafiłem na filmik gościa o niku marianczello i....... trafiło mnie. Ogladam godzinami : zasady, szkółkę, partie i poznaję tajniki jednak mój poziom to tak mniej więcej minus jeden amatora. Pytanie : czy ktoś zna stronę lub portal gdzie mógłbym pograć na moim poziomie?

Awatar użytkownika UncleTom92

Witam wszystkich, 

Nazywam się Tomek, szachami zainteresowałem się dwa miesiące temu, co doprowadziło do uzależnienia, jakże pozytywnego!