Blogs
content4

content4

tarkibzan
| 0

موتور توبولار

 

محبوبیت درب اتوماتیک کرکره ای بیشتر به دلیل تسهیل در عملکرد باز و بسته شدن آن است. تنها کافیست ریموت را از جیب خود در بیاورید و درب را باز یا ببندید. موتور های توبولار نوعی از موتور های کرکره برقی هستند که به اتوماتیک سازی درب های کرکره ای انجامیده است.

نام گذاری موتور توبولار

موتور های توبولار را به دلیل شکل ظاهری اش توبولار می نامند. این موتور ها لوله ای شکل می باشند. موتور توبولار داخل شفت یا لوله قرار میگیرد. و تیغه های کرکره برقی بر روی شفت پیچ می شوند. توبولار tubular  در زبان انگلیسی به معنای لوله ای شکل یا ساخته شده از لوله می باشد.

متعلقات موتور توبولار

متعلقات موتور توبولار (شامل صفحه پلیت، برد و ریموت و اندکپت یاتاقان) بر خلاف موتور کرکره برقی ساید که در زمان خرید در بسته بندی موتور قرار دارد. به صورت جدا به فروش می رسد. قطعاتی که در زمان خرید موتور توبولار در داخل جعبه تحویل خواهید گرفت شامل موارد زیر است:
1- موتور
2- خلاص کن
3- خار و بست
4- تاج و آداپتور موتور
5- آچار تنظیم میکروسوئیچ
6- پایه ستاره ای شکل یا کتابی
7- دفترچه راهنما


 

گشتاور موتور توبولار

گشتاور یک کمیت فیزیکی در حرکت چرخشی است. که به بزرگی نیرو و مسیر و مکان اثر نیرو بستگی دارد. یکای گشتاور نیوتن بر متر است. موتور کرکره برقی توبولار را بر اساس قطر لوله و میزان گشتاور آن تقسیم بندی می کنند. قطر موتور توبولار موجود در بازار ایران 45، 59، 64 و 92 میلی متر می باشد. و گشتاور این موتور ها از 30 تا 330 نیوتن بر متر موجود است. بیشترین موارد استفاده از موتور های توبولار برای درب پارکینگکرکره برقی موتور های 120 و 140 نیوتن بر متر با قطر 59 میلی متر است که در داخل لوله 3 اینچ (لوله 88) قرار میگیرد.

جهت کسب راهنمایی قبل از خرید با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.