Blogs

جیب بری در صف مرغ/ برق گرفتگی و مرگ

Free-iran
| 2

طی روزهای گذشته اخباری در خصوص جیب بری در صفهای به هم فشرده مرغ منتشر شد. نیروی انتظامی هشدار ی در این زمینه اعلام کرد. انها که صف های به هم فشرده مرغ را دیده اند نیز می دانند که با این وضعیت صف ایستادن طبیعی است که احتمال سرقت افزایش یابد اما انچه تکان دهنده است و تلاش ها برای به نتیجه رساندن صحت و سقم آن بی ثمر واقع شده ، خبر برق گرفتگی و فوت سه زن در صف مرغ است.

حسن عباسی رئیس روابط عمومی اورژانس تهران در این خصوص به همشهری گفته است: ساعت 12:50پنجشنبه 29تیر‌ماه سال‌جاری گزارشی در اختیار اورژانس قرار گرفت که نشان می‌داد پنج زن در صف خرید مرغ با نرخ دولتی دچار حادثه شده‌اند. به همین‌خاطر امدادگران بلافاصله راهی محل حادثه در خاوران شدند.
وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌داد که پنج زن (70ساله، دو نفر 35ساله، 31ساله و 38ساله) که در صف مرغ ایستاده بوده‌اند به‌دلیل ازدحام جمعیت با کولر گازی برخورد کرده و دچار برق‌گرفتگی شده‌اند. امدادگران اورژانس به سرعت چهار نفر از آنها را به بیمارستان بعثت نیروی هوایی و یکی از آنها را به بیمارستان هفتم تیر منتقل کردند.

وی افزود: امدادگران وقتی زنان را به بیمارستان رساندند، همه آنها در قید حیات بودند و گزارشی درخصوص وضعیت حالشان به ما اعلام نشده است.

بنابر این گزارش اظهارات رئیس روابط عمومی اورژانس در حالی صورت می‌گیرد که در روزهای گذاشته شایعه‌ای در سایت‌ها و شبکه‌های مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه سه نفر از حادثه دیدگان، جانشان را از دست داده‌اند. تلاش های خبرنگار قانون برای کسب اطلاع از بیمارستان بعثت در خصوص مصدومان حادثه نیز بی نتیجه ماند .