Où ai-je même mentionné "mes nombreux amis" ? (mon affirmation, selon btickler)
Je ne prétendrais jamais une telle chose délibérément. Je parlais de beaucoup de gens, probablement que je ne connais même pas, qui pensent exactement la même chose que moi à propos de ce troll.
Je ne veux même pas beaucoup d'amis. Juste des gens que je peux respecter.
Excusez-moi, les gars, et surtout "Optimisé" qui accapare le sujet depuis plus de 217 pages, mais vous nous époustouflez. "Optimisé", toi qui dit : je ne veux pas beaucoup d'amis, juste des gens que je peux respecter", alors respecte les autres et arrête de nommer d'autres joueurs qui ne pensent pas comme toi de troll ou de psychopathe.
Bonne journée.
Quel idiot.
Passe une bonne journée.
I think most players who make remarks to you are right.
You pretend to want respect and as soon as the message doesn’t suit you, you call them either trolls, psychopaths or idiots.
You should seriously reconsider and above all stay polite.
Have a good day
Where did I even mention "my many friends"? (my claim, according to btickler)
I would never claim such a thing deliberately. I was talking about many people, probably whom I do not even know, who think exactly the same thing I do about this troll.
I don't even want many friends. Just people I can respect.
Excuse me, guys, and especially "Optimized" which has been hogging the subject for over 217 pages, but you’re blowing us away. " Optimized", you who says: I don’t want many friends, just people I can respect", then respect others and stop naming other players who don’t think like you of troll or psychopath.
Have a good day.