2017 South Dakota State Scholastic Championship

MicahMarks

 

 

Kpop4Life

that dude was dumb

MicahMarks

Who was? most of them were beginnerssurprise.png

Kpop4Life

your opponent

RookSacrifice

Relatively speaking, game 4 deserves brilliancy prize to both players happy.png

MicahMarks

Haha ikr I kinda messed up .

RookSacrifice

Oops I meant game 3

starboystellan

Hey you had to play Susanna... cool!

MicahMarks

Oh okay RS

MicahMarks

Nah not really I can play her any day of the week. 

starboystellan

XP

Encyclopedia-C

So i heard she shoved you outa first place? Too bad...meh.png

MicahMarks

yah! she did.

 

TaylorWolff
[COMMENT DELETED]
TaylorWolff

misspelled my name tongue.png

TaylorWolff

Wow I played like a little kid a bit embarrassing not gonna lie

MicahMarks

Oops sorry bro.

 

MicahMarks

Lol 

MicahMarks

Thanks!

MicahMarks

I have to admit I didn't play as hard as I could have cuz i knew they were lower rated.